WSPARCIE SERWISOWE

Nie zostawiamy klientów samych – oferujemy pomoc oraz profesjonalne doradztwo techniczne. Bierzemy odpowiedzialność za produkty, które sprzedajemy

W razie jakichkolwiek problemów lub pytań związanych z użytkowaniem naszych produktów, zachęcamy do kontaktu z naszym działem technicznym

Dział reklamacji i serwisu CSI :

ul. Jasnogórska 69

31-358 Kraków

telefon : +48 12 323 62 10

e-mail: sdserwis@csi.krakow.pl

Serwis i Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby nasz Dział Serwisu działał szybko i sprawnie. W tym celu, wraz z początkiem roku 2017, wprowadziliśmy zmiany w sposobie rozpatrywania reklamacji, kładąc nacisk na monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych poprzez system nasz zgłoszeń serwisowych – RMA.

Od stycznia 2017 roku, wymagamy, aby wszystkie reklamowane przez Państwa produkty, wraz z opisem usterki, były zgłaszane do nas za pomocą naszego systemu zgłoszeń RMA.

System RMA dostępny jest pod adresem rma.csi.krakow.pl
W sytuacji, gdy uszkodzony produkt zostanie przez Państwa dostarczony do Działu Serwisu, bez zapisania go w RMA, jego reklamacja zostanie zawieszona do momentu utworzenia przez reklamującego odpowiedniego zgłoszenia w systemie.

Poniżej znajdą Państwo instrukcję dotyczącą zgłaszania reklamacji oraz rejestracji produktów w systemie RMA

INSTRUKCJA ZGŁASZANIA REKLAMACJI

Podstawowym krokiem do zareklamowania produktu jest zgłoszenie go w naszym systemie zgłoszeń RMA  (rma.csi.krakow.pl) , gdzie każdemu reklamowanemu produktowi zostanie nadany unikatowy numer RMA reklamacji.

Proces reklamacji w systemie RMA

1. Proces rejestracji w systemie zgłoszeń RMA

Na stronie rma.csi.krakow.pl należy otworzyć w menu zakładkę rejestracja.
Należy wypełnić wszystkie dane niezbędne do zakończenia procesu rejestracji. Po zatwierdzeniu Państwa konta w naszym systemie RMA, na podany przez Państwa adres e-mail zostanie wysłana informacja o akceptacji konta. Od tego momentu można korzystać z konta logując się przy użyciu danych, jakie zostały wpisane podczas rejestracji.

Okno rejestracji konta w systemie RMA

Okno rejestracji konta w systemie RMA

2. Proces rejestracji zgłoszeń RMA

W tym celu dodajemy reklamację klikając na „Nowe zgłoszenie” z menu Obsługi RMA, następnie wybieramy odpowiedni oddział jako „sdserwis”.

Uwaga ! Dla jednego zgłoszenia RMA możliwe jest zgłoszenie tylko jednego produktu. Zgłoszenia nadawane na inny oddział nie będą monitorowane przez Dział Serwisu.

Okno wyboru odpowiedniego oddziału serwisu

Okno wyboru odpowiedniego oddziału serwisu

Prosimy o wypełnienie podstawowych informacji takich jak:

• opis usterki,
• model produktu,
• nr dokumentu zakupu.

Po wprowadzeniu wymaganych informacji należy kliknąć przycisk „Dodaj RMA” (spowoduje to zapisanie reklamacji w gotowych zgłoszeniach do wysłania) . Wszystkie gotowe zgłoszenia widoczne są w dolnej części ekranu, aż do momentu zakończenia dodawania zgłoszeń.

Podczas wypełniania niezbędnych danych reklamowanego produktu w polu „wewnętrzny nr RMA Klienta” mogą Państwo umieścić swój własny nr reklamacji, co może ułatwić późniejsze wyszukiwanie zgłoszeń w systemie oraz sprawdzaniu jego statusu. Zgłoszenia można wyszukiwać zarówno po nr RMA nadanym przez system, jak i po swoim własnym numerze wewnętrznym.

Okno zgłoszenia produktu

Okno zgłoszenia produktu. Niezbędne informacje zostały oznaczone na czerwono.

Po ukończeniu wprowadzania produktów możemy przesłać gotowe zgłoszenia w celu akceptacji i nadania im numerów RMA .
W tym celu należy zakończyć proces zgłaszania przyciskiem „Zamknij zgłoszenie”, który widoczny jest pod tabelą utworzonych wcześniej reklamacji.

Tabela utworzonych reklamacji.

Tabela utworzonych reklamacji. Zamykanie utworzonych zgłoszeń w celu przekazania ich do akceptacji.

W przypadku reklamacji większej ilości produktów, zalecane jest w pierwszym kroku utworzenie kilku zgłoszeń RMA, następnie zakończenie zbiorcze na sam koniec procesu zgłaszania.

3. Wysyłka zgłoszonych produktów do Działu Serwisu CSI

Po zaakceptowaniu zgłoszeń przez Dział Serwisu, system wygeneruje wiadomość z nadanymi numerami RMA na podany przez Państwa adres e-mail.  Numery należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce, jak i oznaczyć nimi wysyłane produkty (każdy produkt przypisanym do niego osobnym numerem RMA).

Adres do wysyłki reklamacji:

CSI DZIAŁ SERWISU
ul. Jasnogórska 69
31-358 Kraków

4. Sprawdzanie statusu zgłoszeń:

System serwisowy RMA umożliwia sprawdzanie statusu wysłanych zgłoszeń.

Do wyboru mamy 3 komunikaty:

Sprawdzanie statusu zgłoszeń RMA

Powyższe procedury pomogą nam szybciej i sprawniej rozpatrywać Państwa reklamacje. Liczymy na Państwa wyrozumiałość, a w przypadku pytań służymy pomocą.